مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده شرکت دهکده اقتصادی بین المللی امید جلین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ساعت ۱۳ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ با حضور بیش از ۵۲درصد از سهامداران و اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت در محل سالن اجتماعات ساختمان دهکده برگزار شد و صورت‌های مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ به تصویب سهامداران رسید.

دکتر امیر عمادالدین، مدیرعامل شرکت در ابتدای این جلسه با تقدیر از حمایت‌های اعضای هیئت‌مدیره و سهامداران، با بیان اینکه مجمع برابر قانون تجارت و طی آگهی روزنامه شرکت به اطلاع عموم رسید به حاضرین خیرمقدم گفت و در ادامه با تشریح عملکرد شرکت در سال ۱۳۹۹ وضعیت مالی شرکت را به اطلاع عموم رساند.

ایشان در ادامه از رونق و رکود در شرکت‌ها و صنایع مختلف مطالبی را عنوان نمود و با اشاره به قول خود در مجمع سال گذشته مبنی بر ارائه تصویر بهتر از عملکرد در سال ۹۹ تأکید داشت؛ با توجه به آمار و گزارش های ارائه شده این وعده محقق شده است و این مهم جزء با استفاده از تجربه ی مدیران و تلاش کارکنان خدوم و اعتماد سهامداران عزیز میسر نبوده و نیست.

عمادالدین ضمن بیان برنامه‌های آتی شرکت افزود؛ در کنار تلاش برای افزایش سهم بازار و تولید و فروش، برآنیم تا با عبور از سختی‌ها و مشکلات احتمالی سال جاری، با توجه به نقدینگی شرکت، سهام تعدادی از سهامدارانی که مشکلات حقوقی نداشته و تمایل به فروش و یا واگذاری سهام خود را دارند ساماندهی کرده و با ابراز امیدواری نسبت به پیشرفت و عملکرد بهتر شرکت در سال ۱۴۰۱ به سخنان خود خاتمه بخشید.

گفتنی است در آخر مجمع، با اکثریت آرا بندهای مربوط به گزارش‌های مالی، بودجه پیشنهادی، تقسیم سود بین سهامداران، حق‌الزحمه و جبران خدمت اعضای هیئت‌مدیره با رأی اکثریت سهامداران مصوب شد و با پرداخت ۳۰ درصد از سود قابل تقسیم بین سهامداران موافقت بعمل آمد. همچنین در این جلسه اعضای هیئت‌رئیسه مجمع به سؤالات سهامداران و حاضران پاسخ دادند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *