بیش از ۱۰۶۶ میلیارد سهم به ارزشی بالغ بر ۶۴۹۲هزار میلیارد ریال از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته طی ۱۳۱روز معاملاتی در بورس دادوستد شد.

از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۱۰۶۶میلیارد و ۳۶۷میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۶۴۹۲هزار و ۹۰۴میلیارد ریال در بیش از ۶۰میلیون و ۴۲هزار و ۴۳۴دفعه طی ۱۳۱روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۱۳۲میلیارد و ۵۹۱میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۹۱۵هزار و ۵میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۱۳۱روز، با ۴۷هزار و ۴۶۱واحد کاهش، معادل ۳.۴۷درصد افت کرد و به رقم یک میلیون و ۳۱۹هزار و ۷۹۰واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۳۲هزار و ۳واحد افزایش، معادل ۹.۱۹درصد رشد کرد و در این مدت به رقم ۳۸۰هزار و ۲۷۱واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۷۷هزار و ۴۲۶واحد افت در این مدت به رقم ۹۸۶ هزار ۶۸۴واحد و شاخص بازار دوم با ۳۶هزار و ۷۰واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۵۹۵هزار و ۴۹۹واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۷.۲۸درصد کاهش و شاخص بازار دوم با ۱.۴۱درصد افزایش همراه شدند.

تسنیم

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *