عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تاکید کرد که محور آمریکایی همان گونه که در جنگ علیه منطقه ناکام بود در تحریم‌های اقتصادی هم شکست خواهد خورد.

حزب الله:آمریکا در جنگ اقتصادی علیه منطقه هم مانند نظامی شکست خواهد خورد
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، عضو شورای مرکزی حزب الله تاکید کرد که محور آمریکایی در جبهه جنگ اقتصادی هم نظیر جنگ نظامی شکست خواهد خورد.

به گزارش پایگاه خبری العهد، شیخ «حسن البغدادی» عضو شورای مرکزی حزب الله تاکید کرد: دشمن آمریکایی و متحدانش همان گونه که در جنگ‌های خصمانه خود علیه منطقه ما شکست خوردند، در محاصره اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه هم شاهد شکستی قطعی و فاجعه بار خواهند بود و از آنچه با دستان خودشان کاشته‌اند جز ناامیدی برداشت نخواهند کرد.

او طی مراسمی در شهرک الخرایب در جنوب لبنان گفت: مزدوران زبون آمریکا خواهند فهمید که اربابان آنها احمق هستند و گرسنگی و ذلت آنها را به نظاره خواهد نشست، همان گونه که شکست‌های آنها را در لبنان، عراق، سوریه، یمن، فلسطین و همه محور مقاومت تماشا کردند.

البغدادی گفت: این نشان دهنده جهل آمریکا و عدم درک آن از ماهیت مردم منطقه و ایدئولوژی است که آنها به آن پایبند هستند، در حالی که می‌بینید مزدورانشان مثل اراذل وحشی دنباله رو آن هستند.

عضو شورای مرکزی حزب الله بر ضرورت همبستگی اجتماعی برای کاستن از پیامدهای محاصره ظالمانه آمریکا علیه این کشور و محور مقاومت تاکید کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *