جواد اوجی از اتفاقات ویژه‌ای که در سال ۱۴۰۰ افتاد و همین‌طور برنامه سال‌های آتی گفت و خبر داد که برای سال ۱۴۰۱ هیچ‌گونه افزایش قیمتی برای بنزین نخواهیم داشت.

صنعت نفت کشور این روزها شرایط ویژه‌ای دارد. از یک سو با شدیدترین تحریم‌های نفتی مواجه است و از سوی دیگر هر ماه افزایش صادرات نفت را تجربه می‌کند و جالب‌تر اینکه همین مساله بر روند مذاکرات وین نیز اثر ویژه‌ای داشته است.

به طوری که وزیر نفت دولت بیان می‌کند: «صنعت نفت ایران در این مدت به مذاکرات وین بی‌اعتنا بوده و منتظر نتیجه مذاکرات نمانده است؛ اما همین بی‌اعتنایی بر روند مذاکرات تأثیر گذاشته است. آنها مهم‌ترین قسمت صنعت نفت را نشانه گرفته بودند و اگر کاهش تولید و صادرات نفت و همین‌طور کاهش درآمدهای نفتی رقم می‌خورد و از این‌جا امید می‌دیدند؛ احساس می‌کردند که به خواسته‌شان رسیده‌اند و مطمئن باشید آن زمان هیچ وقت به این مذاکرات تن نمی‌دادند.»

جواد اوجی، وزیر نفت از اتفاقات ویژه‌ای که در سال ۱۴۰۰ افتاد و همین‌طور برنامه سال‌های آتی می‌گوید. در همین حال خبر می‌دهد که برای سال ۱۴۰۱ هیچ‌گونه افزایش قیمتی برای بنزین نخواهیم داشت و برای مشترکان پرمصرف گاز نیز باز هم افزایش تعرفه‌ها رقم خواهد خورد.
منبع: اقتصاد نیوز

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *