جلسه دهکده اقتصادی بین‌المللی امید جلین و شرکت های وابسته با موضوع بررسی عملکرد شش ماه ابتدای سال ۱۴۰۰، روز یکشنبه مورخ ۱۸/۰۷/۱۴۰۰ در سالن آمفی تئاتر دهکده برگزار شد.
در ابتدای این جلسه که با حضور مهمان ویژه و افتخاری جناب آقای دکتر اورسجی، رئیس فدراسیون کبدی کشور و هیئت‌مدیره و مدیرعامل دهکده اقتصادی بین المللی امید جلین برگزارگردید؛ اعضای هیئت‌مدیره، مدیران عامل و مدیران مالی هر یک از شرکت های وابسته به ارائه گزارش عملکرد شش ماه ابتدای سال پرداختند و پس از بررسی بودجه و شناسایی نقاط قوت و ضعف، راهکارهای پیشنهادی جهت بهبود وضعیت فعلی هر شرکت، ارائه شد.
امیر عمادالدین، مدیرعامل دهکده ضمن تشکر از زحمات کلیه مدیران، به تحلیل وضعیت فعلی و آتی شرکت‌ها بر پایه متدهای روز سرمایه گذاری پرداخت. ایشان بر اساس گزارش‌های آماری موجود عملکرد شرکت های سبزگشت، گرگان سفال، کمیل، تسکا، دادگستران، بیمه امیدآوران فردوسی و شرکت بازرگانی امید جلین را نسبت به دوره مشابه سال گذشته بهتر دانست و با اشاره به توانایی مدیران و کارکنان سایر شرکت‌ها جهت رفع موانع و تحقق اهداف در نیمه ی دوم سال، ابراز امیدواری کرد.
وی در خصوص تقاضای خرید یا فروش سهام در شرکت ها اظهار داشت امید داریم با رایزنی و تلاش‌های بعمل آمده برای سهامدارانی که فاقد مشکلات حقوقی هستند، بتوانیم شرایط مطلوب‌تری را فراهم آوریم.
در ادامه جلسه غلامرضا پایین محلی، رئیس هیأت مدیره دهکده نیز از تلاش مدیران قدردانی نمود و ضمن اشاره به ظرفیت بالا و توانمندی هر شرکت یکی از شروط پیشرفت هر مجموعه را برخورد مناسب و رفتار کارکنان و تلاش برای تغییر دانست.
ایشان با تاکید بر داشتن نگرش مثبت افزود؛ این دیدگاه موجب دید گسترده تر به موضوعات مختلف و در نتیجه کسب تجارب خواهد شد و عواقبی مانند ترس از آینده، از دست دادن تمرکز و یا احساس شکست را نیز از بین خواهد برد.
در نهایت، جلسه با پرسش و پاسخ اعضای هیئت مدیره و مدیران عامل شرکت‌ها و افتتاحیه نمایشگاه داباج و شرکت های زیرمجموعه خاتمه یافت.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *