ارزش دلار در مقابل بیشتر ارزهای مهم در دنیا پایین آمد.

به گزارش صدای بورس، برخلاف سطح تولیدات ناخالص داخلی، وضعیت بازار کار در اروپا رو به بهود است. تا پایان ماه مارس نرخ بیکاری در منطقه یورو با ۰.۱ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه ماه قبل به ۸.۱ درصد رسید.

این نرخ در سطح اتحادیه اروپا با ۰.۱ درصد کاهش نسبت به ماه قبل به ۷.۳ درصد رسید. این نرخ بیکاری کمترین نرخ بیکاری ثبت شده در کشورهای عضو اتحادیه اروپا در سه ماه اخیر بوده است. تخمین زده می‌شود تا پایان این ماه ۱۵ میلیون و ۵۲۰ هزار مرد و زن در سطح اتحادیه اروپا بیکار باشند.

شاخص دلار

شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۱۴ درصد کاهش نسبت به روز گذشته در سطح ۹۰هزار و ۱۷۷ واحد بسته شد.

نرخ برابری هر فرانک سوئیس نیز معادل ۱.۱۱۰ دلار اعلام شد. (نرخ های فوق بر حسب ساعت پایانی معاملات بازارهای ارزی نیویورک محاسبه شده است.)

بیشتر بخوانید:
معجزه نه، اما احتمال تعادل بازار وجود دارد

ارزهای آسیایی

در معاملات بازارهای ارزی آسیایی، هر دلار با ۰.۱۹ درصد افزایش به ۱۰۸ هزار و ۸۱۰ ین رسید. در برابر همتای استرالیایی، هر دلار آمریکا به ازای ۱.۲۷۴ دلار مبادله شد. همچنین نرخ برابری دلار معادل ۶.۴۱۷ یوان چین اعلام شد.

ارزهای اروپایی

در تازه‌ترین دور از معاملات، پوند با ۱.۰۹ درصد افزایش نسبت به روز قبل خود و به ازای ۱.۴۱۴ دلار مبادله شد. یورو ۰.۱۳ درصد پایین رفت و با ماندن در کانال ۱.۲۱ به ۱.۲۱۴ دلار رسید.

منبع: ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *