همدان- ایرنا- نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فصل جدیدی از دفاع آغاز شده است، گفت: ما امروز به افرادی نیاز داریم که از سر سفره‌های بزم برخیزند و به میدان رزم بیایند، اکنون فصل حضور زنان در رزم‌گاه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

به گزارش ایرنا؛ «سارا فلاحی» شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای زن شهرستان ملایر که در پارک سیفیه این شهر برگزار شد، اظهار داشت: زنان ایران زمین اهل فکر و اهل اقدام هستند و می‌توانند اساس تمدن نوین ایرانی – اسلامی باشند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، زنانی را انقلابی دانست که ۱۰ فرزند بزرگ می‌کنند و پشت میز دانشگاه‌های داخلی می‌نشانند و یا زنانی که آبرو حفظ می‌کنند و فرزندانشان را در ایران به ترقی می‌رسانند، نه زنانی که اِرز و اَرز از این سرزمین خارج می‌کنند.

فلاحی تاکید کرد: مادرانی که امثال سردار سلیمانی‌ها را تحویل جامعه می‌دهند انقلابی هستند، نه سیاستمدارانی که فقط می‌دانند چگونه سیاست‌بازی کنند و ممکلت را بر سر قمارهای سیاسی و اقتصادی ببازند.

وی با تاکید بر اینکه امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری به زنان نیاز دارد، ادامه داد: زنان جامعه ما بزنگاه امروز سرزمین‌شان را تشخیص دادند و امروز فصل خطبه‌خوانی آنان است و هر روز برای ما عاشورا است و هر زمینی که در آن زندگی می‌کنیم، کربلاست چون هر روز ما روز مبارزه عدالت و ظلم است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: ما به دنبال تبیین سیاستی هستیم که درون مایه‌اش عدالت است و کسانی می‌توانند این عدالت را پیاده کنند که از آوردگاه نفس به درستی بیرون بیاند.

فلاحی یادآور شد: ما به انسان‌های قرآنی نیاز داریم که برای حفاظت از ایمان خود رنج هجرت به جان بکشند و برای حفاظت از ایمان جامعه جهاد کنند.

وی امروز را مهمترین پیچ تاریخی و بزنگاه دانست و گفت: هم اکنون بعد از ۴۲ سال از پیروزی انقلاب، فصل جدیدی در زندگی سیاسی، اقتصادی و اجتماعی زنان جامعه ما آغاز شده و بدون شک آنان میراث‌خواران زنانی هستند که به شهادت رسیدند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زنان جامعه ما می‌توانند این سرزمین را بسازند، ادامه داد: زنان مظهر ساختن هستند و سرزمین ما امروز به ساختن نیاز دارد و چنانچه در مسیر ساختن حرکت نکنیم، بستر را برای دشمن فراهم می‌کنیم.

به گزارش ایرنا؛ در این آیین از خانواده‌های معظم شهدای زن و خادمه الحسین(ع) شهرستان ملایر تجلیل شد.

شهرستان ملایر ۴۰ شهیده زن و یک‌هزار و ۱۰۰ شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *