«محمدرضا مایلی» در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا سازمان بورس دستوری به حقوقی‌ها برای فروش سهام داده است یا خیر، گفت: باید گفت که چنین موضوعی وجود نداشته و این مسئله صحت ندارد یا حداقل چنین چیزی در خصوص شرکت نفت و گاز پارسیان نبوده است که بیش از پنج یا ۶ نماد در بورس و فرابورس دارد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه ما باید به سهامدار و هیات مدیره خود پاسخگو باشیم، بنابراین شرکت از ابتدای سال همان روند عادی خود را طی می‌کند و با توجه به پیش‌بینی‌ها و سیاست‌هایی که در پیش گرفتیم بیشتر در سمت خرید فعال بودیم.

مایلی با بیان اینکه به عنوان یک حقوقی سرجمع خرید و فروش‌های ما به نفع خرید بوده است، گفت: اگر در نمادی هم به دلایلی فروشی انجام شده است منابع آن را صرف خرید در نماد دیگر خود کردیم و با توجه به پیش‌بینی‌ها و انتظارات تورمی که داریم، به نظر می رسد که نگهداری و اضافه کردن سهام به پرتفو می‌تواند استراتژی بهتری باشد.

مدیر سرمایه‌گذاری نفت و گاز پارسیان با تاکید بر اینکه سرجمعی از انتظارات خریداران و فروشندگان می‌تواند تعیین کننده روند بازار باشد، اظهار داشت: روندهای کوتاه‌مدت را نمی‌توان به دلایل هیجانی و احساسی تعمیم داد اما بنده به عنوان مدیر سرمایه‌گذاری نفت و گاز پارسیان با توجه به انتظاراتی که از متغیرهای کلان اقتصادی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بازارهای موازی دارم، این بوده و هست که خرید استراتژی مناسب‌تری است.

به گفته وی، منابع ما برای خرید نامحدود نیست و گاها جابجایی‌هایی را در معاملات داریم و در برخی از سهم‌ها ممکن است فروش‌هایی هم داشته باشیم.

مایلی اظهار داشت: فروش‌های ما به عنوان یکی از حقوقی‌ها و ۱۰شرکت بزرگ بازار همواره جهت متعادل کردن بازار و در صف‌های خرید بوده است و سعی ما این است تا در جریان بازار اختلالی ایجاد نکنیم و اگر در بازار با تقاضای مازادی مواجه بودیم ضمن ورود به بازار اقدام به عرضه خواهیم کرد.

مدیر سرمایه‌گذاری نفت و گاز پارسیان در پایان گفت: ضمن اینکه سرجمع خرید ما از ابتدای سال تاکنون چندین برابر میزان فروش بوده است و منابعی که از سود سهام شرکت‌ها هم دریافت می‌کنیم تا جایی که امکان‌پذیر و قابل نگهداری در شرکت باشد صرف سرمایه‌گذاری در شرکت‌های خود یا گاها سیاست‌هایی می‌شود که هیات مدیره اتخاذ می‌کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *